woensdag 22 januari 2014

Breien voor Isabel




Ik heb al een hele tijd geen kleding meer gebreid, zo nu en dan een sok, muts kerstballen, maar geen truien, vestjes, etc. Doordat het breivirus razend snel om zich heen grijpt, ben ik opnieuw aangestoken (ik ga geloof ik toch maar mijn blognaam veranderen????). Met een klein muppie als Isabel heb je ook wel een reden om aan zoiets te beginnen. Hennie heeft mij aan het patroon geholpen en ik ben dapper begonnen. Gewoon een rechte lap in ajour patroontje breien, opspannen (op de foto), natmaken, met natte doek of plantenspuit, laten drogen. Dat is het proces tot nu toe. Het vervolg zien jullie de volgende keer.  



5 opmerkingen:

Wannabook zei

Een virus, dat moet het zijn. Ik heb vanmiddag garen voor een trui voor mezelf gekocht, nadat ik zo'n 20 jaar niet gebreid heb! Als het lukt, zijn de kleinkinderen aan de beurt...

Hennie zei

Ooooh hij is super mooi geworden Anki.

Groetjes Hennie.

annemieke zei

Een prachtig stukje breiwerk en de kleur super leuk (idem dito voor Luuc)

Guusje, zei

Wat een mooi breiwerk laat je zien.

Johanna Zweden zei

Dat zal een schitterende warme deken worden
Fijn weekeinden groetjes Joke